Världens gulligaste Robin!

Egentligen skulle jag ha tävlat agility med en av hundarna idag, men eftersom hon har varit halt i nästan två veckor och alltså varit helt ute ur bilden vad gäller träning så fick jag hoppa över tävlingen idag. Men fick precis ett sms av min klasskompis Robin där han önskade mig lycka till och skrev även att han var ledsen över att han var tvungen att jobba och inte kunde komma och kolla men att han höll tummarna! Så himla gulligt att han kom ihåg det, det är säkert 1½ månad sedan jag berättade att vi skulle tävla idag.
Jag håller iallafall tummarna för mina klubbkompisar som är och tävlar! (Y)


Kommentarer
Postat av: Linda

Synd att du inte kan tävla.
Bättre lycka till nästa gång!

2008-05-04 @ 13:53:10
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se
Postat av: sibel

in på min blogg & rösta på vilken bild du gilla bäst på mig,kram :)

2008-05-04 @ 15:26:01
URL: http://www.sibeeel.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0