Vilken jäkla värme!

Har varit ute och kört bil med pappa i någon timme innan, och det gick väl helt okay, sedan har jag och mamma varit ute med hundarna nu och gått nu, och guud vad varmt det är! Helt sjukt..men vi gick iallafall en runda i skogen där det är lite skugga, och pratade om allt möjligt, min mamma är underbar <3
Nu ska jag svara på sms:et Robin i klassen skickade precis..om vad jag ska göra ikväll..mormor och morfar kommer hit och äter, så jag ska vara hemma, sedan ska jag ringa Irmelin senare också, och prata lite med henne hade jag tänkt, men det får bli framåt nio-tio eftersom dom är sex timmar back i USA.
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det har ju varit underbart varmt det senaste :D

2008-05-14 @ 00:06:14

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0