Wohoo!

Antalet hundar som från början var 6-7 stycken har nu minskat till 4! Fatta, FYRA HUNDAR I SKOGEN IMORGON! Woohoo! Neej, fy fan vad dum jag är, jag tycker ju det är kul att vara funktionär (i det här fallet figurant) i skogen! Men fyra hundar känns ändå skönt, går skitsnabbt, två i högre och två i lägre, tar ju fasen max 1½ timme, med omvallning och allt. Sedan blir det hem och fixa sig, och festa med dom bästa på kvällen! Brännboll var det snack om, vilket jag är sjukt dålig på! Men kommer nog bli grymt skoj iallafall! Det blir vad man gör det till!
Men kommer få stressa som inihelvete imon, först tävlingen på dagen, sedan hem och duscha och fixa sig, sedan ta bussen till stan vid tio i fem, ska träffa Sandra vid halv sex ungefär.
Blääh, nu ska jag snart sova iallafall, Heléne kommer vid halv nio imorgon, så blir att upp vid sju, visserligen bättre än kvart i sex då klockan har ringt alla dagar hitills! Sen på söndag ska jag sova sova sova!
Ska nog spela lite Tower Bloxx nu..fatta det spelet är beroende framkallande! Jag och Sandra satt halva eftermiddagen i tisdags och spelade, och svor över att inte fick några fina tak! Hahaha ;D vi är såna nördar!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0