en smula smask ;)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? - Hjälp!
2. Hur mycket kontanter har du på dig? - Hunda, hundrafemtio
3. Vilket ord rimmar på "test"? - Fest!
4. Favoritplanet? - Jorden...(eller TELLUS! haha. Jennifer förstår!)
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? - Rasmus BTH
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? - Shaun ;D hahaha <3
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? - Linne och kofta
8. Sätter du etiketter på dig själv? - Nej
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? - Har inga på mig just nu
10. Ett ljust eller mörkt rum? - Ljust
11. Vad gjorde du vid midnatt? - Sov
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? - Jag gillade vad jag såg...
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? - Vet ej
14. Vilket uttryck använder du mest? - Men vafan!
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? - Robin ;D
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? - Smilla
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste dagarna? - Inga
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? - Inga
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? - Vet ej
20. Din värsta fiende? - Har väl ingen direkt, men några man tycker mindre om
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? - Något..orkar inte kolla ;)
22. Vad var det senaste du sa till någon? - "Ska du och Lily äta med oss på fredag?"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? - En miljon dollar
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? - Kanske
25. Senaste låten du lyssnade på? - On and on med Agnes

Kommentarer
Postat av: bea

svar: okej vad kul . :)

2008-11-04 @ 20:47:29
URL: http://bblondinbea.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag älskar sånna där listor :P

2008-11-05 @ 18:40:04
URL: http://nosunshine.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0