fredag!

Lutar åt en lugn helg nu, men det tackar jag inte nej till!
Idag klarade jag rullbandstestet! Häääääääärligt känns det! Bara att fylla i ansökningspapper nu och bestämma om jag vill plugga direkt i höst, eller åka till USA..eller göra tvärtom.
Vart hos Daniel ikväll med, kollade på film, och det blev Ladder 49 som jag ville! och precis lika sjukt bra som i söndags!
Nu kom jag precis hem och ska väl sova snart, vart uppe sen halv sex imorse.
Imorgon blir det att träffa Diana, och sedan Altona på kvällen kaaanske, dock nyktert för min del isåfall med tanke på att jag kör..

PUSS!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0