heeelg!

Fredag igår, först skola och fick tillbaka prov och lite sånt, vg men med bara ETT poäng från mvg. Då blir man lite sur.
Vid tolv skulle jag egentligen haft djurkunskap, men det blev att jag och Sofia gick en runda på stan istället, och jag köpte en klänning, sedan skjutsade jag hem henne innan jag körde hem och sov en stund
;P
På kvällen var det utgång som gällde, nästan hela klassen och några till samlades hos Sofia för lite mat och förfest som blev väldigt lyckat! Sedan vid elva så blev det Harrys. En vääldigt lyckad kväll, men som alltid är det några saker som inte gör kvällen lika njutningsfull. Men men..det var trevligt iallafall=)
Ikväll blir det att köra till Karlshamn och titta film med Daniel tror jag..!

Världens bästa Jennifer, och så jag! Puss!

Sandra och jag är alltid på G när det bjuds på Tequila!

Jag med min fina tequilahatt får avsluta ;)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0