lördag.

blev en jättebra kväll igår, men avslutades inte lika bra..så gick till stan med Robin och mötte Frida och Daniel, så vi gick och käkade lite (köttbullar och MOS! haha), var hemma vid halv tre tiden och då fick jag stå i duschen hyffsat länge för att få bort allt fejkblod och sminke och skit. Haha. Men jisses vad skoj vi hade innan "det där" hände.
Jag och Jennifer kärleksfullade oss mest hela tiden mot varandra, sedan kom Frida och Daniel en stund också vilket var jäääättekul!
Sedan låste jag och Jennifer in oss på toaletten och satt där och drack vin och pratade ända tills vi blev störda och helt plötsligt var vi fem personer på den lilla toan..haha.
Har inte lyckats lägga in bilderna tack vare att min telefon är dum i huvudet..men ska försöka lite till. Suck^^

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0