lördagkväll.

Utgång igår som var kalas! Och sen fick jag fina presenter med av mina underbara vänner! Thanx babes <3
Iallafall, först blev det film för mig och Daniel hemma hos honom, kollade på någon film som jag inte fattade nåt av innan Jennifer, Robin, Andreas och Robert kom. Då gjorde jag, Jennifer och Robin tacos och så innan vi drog ut vid halv tolv-tiden typ.
Gick jättebra verkligen för mig och Jennifer att gå i nerförsbacke på hala kullerstenar i högklackat..hahha, testa aldrig!
Tur att Daniel och Andreas var med ;) haha!
Vi hade jättetrevligt inne på Harrys, och det bästa var nog att jag inte betalde för en enda drink själv under hela kvällen där ;) eller jo, jag köpte tequila till mig och Jennifer precis när vi kom dit typ, men det skyller jag på Sandra ;)
Sedan blev det att vi träffade en av brandmännen (i gäng 3 faktiskt, som jag och Jennifer jobbade ihop med förra veckan), så då tänkte jag och Jennifer gå bort och hejja lite snabbt, och då blev vi sittande i säkert 1-1½ timme och pratade med honom och hans kompis Pelle (som btw jobbar ihop med min pappa! haha.) och sedan när vi skulle dra därifrån så följde dom med så gick vi och käkade och sedan tog dom andra taxi hem och jag, Pelle och Haggö satt och snackade ett tag till ;P
en myyycket nice kväll iallafall ;)
Blev två bilder tagna under kvällen, en på mig och Jennifer precis innan vi skulle sticka ut och en bild som Pelle hade tagit på mig och honom..och ja, det är tveksamt om det blir någon bildbjudning. Hahaha. Sedan tror jag att Daniel fick någon mycket smickrande bild på mig, Pelle, Jennifer och Haggö när vi hade seriöst samtalsämne. Haha!
Som sagt, jääättetrevligt hade vi!

Kommentarer
Postat av: cilla

visa bild på tatueringen :D grattis i efterskott förresten!

2008-11-10 @ 14:27:54

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0