måndag.

bara för att jag inte har tid just nu.
fest i fredags, tjejkväll med Jennifer där Daniel fick vara med på ett hörn också innan jag och Jennifer stack ut till Harrys vid tolv-tiden. Var inte så mycket folk där som vi kände, men vi svängde klackarna på scenen och lyckades ha en riktigt kalaskul kväll iallafall! Sedan avrundades det hela med Toms Corner där jag beställde fel pizza, efteråt lyckades vi vara extremt högljudda och antagligt smått irriterande när stackars Andreas hämtade oss (A) jaja, sedan försvann vi på två olika håll och min kväll avslutades lika bra som den hade börjat =)
Lördagen innebar en hel del bilkörning under dagen, och sen blev kvällen lugn, sen på söndagen körde jag först pappa till jobbet, sedan hämtade jag upp Robin så körde vi hem till Jennifer och Andreas och kikade på lite Supernatural, och jag och Jennifer satt och gömde oss för den hemska clownen ;)
Var inne i stan och handlade lite juice och sånt, sedan skulle jag upp till ambulansen och kolla om min tröja låg där vilket den icke gjorde..hmm^^ ledsamt värre..hahaha xD
sedan skulle jag göra en snygg u-sväng utanför gargaret där ambulanserna står och min största fasa var att det skulle komma något larm då och jag skulle få kärringstopp ;) Haha xD och sedan råkade jag köra vilse när vi skulle tillbaka till Andreas så Robin fick guida mig rätt, blev lite sightseeing i Asarum City också ;) Jag tror jag måste investera i en GPS eller nåt...
Robin gnällde förresten på min skiva. Bara för det satt jag och sjöng jättehögt hela tiden. Han tyckte om det. Han älskar min sångröst ;)

Måndag idag, skolan som vanligt då med andra ord, projektarbetesgruppsträff (världens längsta ord typ..) som gick kanonbra bland annat! Blev en promenad här hemma och The Sims-spelande...nörd som jag är.
Beställt löshår också..hoppas det blir bra ;D

Imorgon är det tisdag vilket innebär Historia! Jag och Sofia ser framemot det jättemycket (A) Vi är såå duktiga!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0