nördlista.



nu vart det upp till bevis hur mycket jag använder min telefon egentligen.
en smula smask var det här ja!

Var ligger mobilen när du sover?

Bredvid mig i sängen, under kudden

Hur ofta händer det att mobilen ligger hemma utan batterier?

Aldrig

Har känns det att vara utan mobil?

Tomt!

Får du någon gång höra att du är mobilfreak?

Fick höra det några gånger under ambulanspraktiken. Särskilt när jag jobbade natten. Haha.

Hur många sms har du skickat sedan du fick mobilen?

645 stycken

Hur länge har du haft mobilen?

På onsdag är det två veckor

Hur många minuter har du ringt?

1 timme 4 minuter och 56 sekunder

Hur många telefoner har du haft det senaste året?

5 stycken

Vad har du för bluetooth-namn på mobilen?

W595

Den bästa låten på din mobil?

So what - Pink

Hur många lucköppningar har du gjort?

Har ingen lucka, har såndär utskjutbar "lucka"

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0