tisdag.

tillbaka i skolan igen idag då efter sju veckor borta, först sex veckors praktik och sedan en vecka lov, och jag kan ju säga att det inte är välkommet att vara tillbaka, men det var skoj att träffa klassen igen =D
fick imorse reda på att vi skulle prata i fem minuter om våran praktik (eller en av platserna för oss som varit på två eller flera ställen) hmm, ooookay, vad skulle jag prata om? vad skulle jag säga? jag lyckades iallafall stå och prata om ambulanspraktiken i nästan sex minuter, tyckte jag var ganska duktigt för att vara totalt oförberedd!
vad hände mera? hmm, Robin tog en ful bild på mig, sedan var jag med Sandra inne i stan och käkade lite.
Kom hem nu för en stund och sitter just nu och kollar på Made på MTV, väntar på att the Xeffect ska börja =)

två dagar kvar. mamma! haha.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0