ännu mera tidsfördriv.

Är: Malin!
Ger intryck av att vara: Oseriös? sjukt jobbig? positiv? don't ask.
Mår: Hade velat säga kalasbra, men då ljuger jag så hästarna travar!
Ska: Gå ut med hunden aldelles snart
Har:  Aldelles för tråkigt ;P
Bör: Plugga trafik
Kan: En hel del.
Vill ha:  Positiva och kanonglada människor hela dagarna!
Skulle vilja: Ha mitt körkort nu!
Tycker om att: Köra bil, vara social, partykalasa!
Drömmer om: Barnförbjudna ting, typ får och kossor och sånt.
Längtar till: Studenten
Fasar inför: Uppkörningen, halkan och teoriprovet
Har ett brinnande intresse för: Hundar
Bryr mig om: Mina vänner, familjen och mina djur <3
Trivs med: Folk runtomkring mig!
Planerar att: Flytta till USA nästa år
Bor: Jämshög
Skulle vilja bo: Vem vet?
Klär mig gärna i: Klädesvarianter?
Dricker gärna: Kaffe
Äter helst: Kaviarsmörgås
Tränar: På gym och med min hund
Tittar ofta på: Hetnosar
Lyssnar ofta på: Musik
Stolt över: MIN MAMMA OCH STEFFI!
Styrka: Jag älskar att lära mig nya saker och har lätt för att prata med nya människor!
Svaghet: Har jäkligt svårt för att hålla inne med mina åsikter när jag borde göra det..
Beundrar: Mamma <3
Rädd för: Ormar
Längtar efter: Partykalas!
Ovana: Biter på naglarna
Lördagskvällar: Borde det vara varje kväll!
Sak jag ska köpa när jag fått lön: Toppa håret

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0