astagg!

var iväg med andreas, robert, jennifer och lina och fixade grejer igår och sedan planerade vi massa för ikväll, TAGGAR!
och jag har just nu hittat något som gör min dräkt complete! Fy satan vad bra det här blir. Nu ska jag bara hitta skor också. Men det kan man ju ta nästan vad som! Men jag tror nog det blir svårt att slå Jennifer i utklädnad..men vafan, jag är på god väg ;) haha.
FY FAN VAD VI KOMMER FÅ KUL IKVÄLL DARLINGS <3
Nu måste jag ut med hunden..ska vara hemma hos Jennifer och Andreas vid tolv, så ska jag och Jennifer färga hår och prata skit medan övriga är och fixar lokalen. Robins reaktion när jag berättade att vi inte skulle hjälpa till var att kallas oss "bitches". Haha. smarta skulle jag nog vilja säga ;)
Nej, hunden var det ja.
Kyss och smek sötingar! <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0