fredag.

Godmorgon! har jätteont i halsen och är helt död typ =S haha. men ska in till stan om tjugo minuter och träffa Diana, ta en fika och lite så, sedan vid tolv ska jag köra på körskolan, har inte en aning om vart vi skulle köra idag..har verkligen hunnit gå igenom det i boken..suck, men får väl hoppas att det går bra iallafall.
Har inte träffat Diana nu på nästan en månad, så ska bli sååå kul! Har hört visst snack om att hon både piercat och tatuerat sig..så ska bli kul att se, blev säkert jättefint =)

Nej, nu ska jag ta och fixa till mig lite så jag inte ser ut som ett lik ;P
pusshej <3

"Robin, hämta kaffe också! Skynda dig nu!"
Hahahaha xD

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0