fredag.

min plötsliga frånvaro är resultatet av ett besök på akuten idag. läkaren jag träffade i olofström mumlade något ohörbart, och sedan hamnade jag först i karlshamn och sedan i karlskrona. och tyvärr var det då som patient och inte i något annat trevligare syfte. dom hittade inget alls men jag fick mig ett trevligt litet samtal med en viss ambulanssjukvårdare iallafall, trevligt att det var han som var där, kunde ju vart min och Sandras vän istället..hmm^^ och nu blir det rejäl power igen, imorgon blir det partykalas med Frida hoppas jag på, och att jag sedan ska avverka 8 timmars jobb på söndag är väl en småsak? så vi hoppas på fest.

jobbet igår gick prima iallafall, fina fisken och kalas mellan 11 och 17.
pussgull <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0