godmorgon!

jag råkade peta mig med en nål i ögat. intelligens på hög nivå. undrar ni vad nålen gjorde i mitt ansikte så får ni fortsätta undra det.
Lars-Aron på hög nivå: "Va, men dom är ju starka?"
ÅH JASSÅ, är dom? tack för den informationen!
Hahaha.

ska snart iväg till jobb nu, och jag är närmare ett psykbryt... Eller fullt så illa är det faktiskt inte, Robin var ju smart iallafall som kom på att den där tabletten som jag knaprade lite på i helgen är stark. Mindre skrattdöd på det xD
Vettefan hur länge jag jobbar idag, just nu så känns faktiskt tolvslaget extremt lockade......faktiskt kändes det där lockelsen till att helt skita i det och sussa kudden några timmar till, men fullt så lat tänker jag faktiskt inte vara. Alltså gick jag upp, duschade och petade mig med en nål i ögat. Kalasstart på dagen och nu hoppas vi den fortsätter i samma anda! Eller inte.
HAHAHA xD var och kollade i en spegel precis, hoppas jag inte skrämmer livet ur så många idag.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0