godmorgon!

Jobbat inatt, på brandstationen, mellan 17.30 och 08.00. Fick både larm, fyspass och thaimat, så finns väl inget att klaga på?
Fick skjuts hem av en mycket snäll brandman imorse också, så tacktack får man väl lov att säga!
Är lite halvseg nu, blev bara sömn mellan halv sex och sex imorse typ, och då sov jag på golvet på en hemmagjord liten bädd tack vare att jag tröttnade på den hårda sängen..haha, Jennifer låg och vred sig av skratt när jag bäddade åt mig på golvet. Men det var skönt! Faktiskt. Bildbevis finns.
Jag kom hem vid halv nio och då gick jag och mamma ut med hundarna i 1½ timme, så ska nog ta och sova ett par timmar nu, sedan ska jag kanske träffa Tiina ikväll.

Godnattpuss!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0