grejer.

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Malin Rosborg
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Frida och Julia (tror jag)
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? Jämshög
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 3 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? Först USA, sedan får vi se ;P

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 164 cm
2. Hur mycket väger du? -
3. Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt och lite långt
4. Ögonfärg? Blå?
5. Mest nöjd med? Mitt hår
6. Minst nöjd med? Allt annat
7. Skostorlek? 36-37 (ibland 35)
8. Glasögon? Har jag inte
9. Har du några piercingar/tatueringar? Ska snart kötta in en fin liten text i min nacke!

FAVORITER
1. Filmer? A walk to remember
2. Låtar? Nya varje vecka
3. Årstider? Vår, sommar, höst och vinter!
4. Mat? Knäckebröd med kaviar
5. Djur? Hund
6. Färg? Svart
7. Parfym? J.lo
8. Tv-program? Top model, Andra avenyn
9. Sysselsättning? Festa?

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Beror på, skinnjackan eller kappa
2. Vad använder du just nu för skor? Beror på det med, stövlar, pumps eller gympaskor
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Vet ej
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Allt som erbjuds!
6. Favoritaffärer? Gina tricot, Wet Seal, Forever21, H&M, Abercrombie&Fitch, Victoria's secret
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika
8. Favoritmärke? AE, Abercrombie&Fitch

GREJER
Plånbok: Svart från Lindex
Tandborste: Rosa
Smycken: H&M, Forever21, Gin Tricot
Solglasögon: Dolce&Gabbana
Underkläder: Victoria's secret, H&M
Nagellack: Mavala
Mp3: iPod touch
Mobil: SE W660i


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0