hahahaha.

det var precis något ljud på tv:n som lät precis som när det kommer larm på brandstationen (eller ambulansen) och gissa vem som var halvvägs upp ur stolen innan hon kom på bättre tankar?
miljöskadade stackars flicka.
hahaha xD

Telefonen ringer, det står privat nummer så jag antar att det är mamma som ringer från jobbet, hon jobbar idag.
Jag svarar: Heeeej min lilla älskade söta mamma!
Det är tyst i luren och jag börjar ana att jag har gjort bort mig..
Jag: Uhm..hallå?
Personen: Hej..det är så att jag har riesenschnauzer och skulle vilja prata med Eva Rosborg..
Jag ska aldrig mer svara i hemtelefonen. Den skrämmer mig.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0