hulahulaonsdag

jag lyckades med att försova mig imorse. jag slog upp mina blå 06.50 ganska så exakt, jag börjar jobba 06.45. Inte bra någonstans. 07.50 var jag på plats iallafall, och det var inga som svor över lilla mig jag fick istället glada varianter att njuta över så det var smärtfritt och bra. Avverkade jobb fram till 15.00 då jag träffade Andreas och Jennifer och sällskapade med fram till körlektionen klockan 16, även den gick smärtfritt och kalas. Inga döda, inga tårar och inga svordomar, desto mera skrattvarianter.
Sedan blev det att träffa Jennifer och Andreas igen, köra runt på måfå innan vi begav oss till Korpadalen där jag och Jennifer bosatte oss i sängen med en dator i en ganska så lagom lång stund, sedan blev det en promenad där Andreas och jag försökte oss på att slåss, tyvärr förlorade jag och fick finna mig liggandes i en lövhög.

Imorgon jobbar jag kvällen, och är inte långt pass det heller, 5 små fina timmar mellan 14 och 19 =)
Och min mobil är fortfarande sjuk i hjärnan, nu är det dock den nya som jävlas med mig. Jag har fortfarande inte fattat hurdant man får skärmen att lysa starkt, i vanligt såkallat ljus, och knapparna är åt helvete.
Puss.

Och heter det hurdant så visst kan man då säga vardant? Ja, det kan man. Dock håller inte Robin/Lars-Aron med om det.
Puss.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0