jag har tråkigt xD

Naturkunskapen för några veckor sedan.
Jennifer: Jag kan inte så många planeter, typ bara Mars, jupiter och dom..
Jag: Jag kan Jorden, och sedan Tellus!
Jennifer: Malin, det är Jorden som är Tellus på latin...
Jag: Jaha...

Jag har tråkigt..hahaha^^ läs och njut ;)
Rackarns rabarber - Förstärkande uttryck istället för att svära, uppfunnet av mig en natt på ambulansen, någonstans utanför Karlskrona när jag tyckte det inte riktigt lämpade sig att vara ful i munnen.
"Rackarns rabarber vad allt ska gå åt helvete nu då!"

Lars-Aron - Robin
Göte - Robins husdjur (även kallad sötGöte)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0