Jag och Sofia har kul ;)

Hmm, ibland märks det inte att man är 18..haha, jag har iofs typ tre veckor kvar ;P
i vilket fall som helst hade jag och Sofia extremt kul idag när vi skulle skriva ambulansuppgiften på egen hand..vilket man inte ska göra. Haha.
1. Eftersom man jobbar två och två så har dom alltid en sötnosig vän att leka med, så man behöver inte vara mörkrädd heller ;)
2. Man får sova på arbetstid när man jobbar dygn, alltid en fördel!
3. Dom får ha söta elever hos sig som heter Malin och Sofia!
4. och slutligen så får man hög lön om man fjäskar in sig för chefen..haha (A)



för övrigt är Robin ganska lite störd han med ;P
"kom då lilla hissen, koooom då, kommsi kommsi! come to daddy!"
hissdörren öppnas och det kommer ut folk.

och jag fick mig ett skratt som varade i flera minuter.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0