jobba kvällen idag.

ska snart iväg till sjukhuset och jobba kvällen, sedan blir det väl bara hem och ut med hunden, duscha och sova efter det..det är tråkiga med att jobba kvällen, är inte hemma förräns halv elva typ..slutar mellan 21 och 21.30 någon gång^^

var i Vesslarp igår hos Pelle, var med mamma och tränade hunden, gick kanonbra =) Affe och Heléne var där också, och dom hade lilla Lava med sig..haha, rent jävla gaaalen är hon, en liten riesenvalp <3

och till Robin: TACK SOM FAN FÖR BLÅMÄRKET! Det ska du minsann få igen för ;) Mycket sexigt. Haha. Anledning? Söta Lars-Aron bad mig nämligen hålla käft när han tog prover på mig igår. Nu är det bevisat: jag ska inte vara tyst. Det slutar med blåmärken och mindre blodbad ;)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0