nervööööööös.

kollade precis vad det är för datum och blev nervööööööööööööös.
jag kommer dö xD
hahaha.
kom att tänka på en kul grej..Diana ringde mig typ förrförra fredagen när jag var på ambulansen i olofström och frågade om jag skulle på lektion..hon ringde mig fem minuter innan lektionen började........
Diana: "Ska du på din lektion idag?"
Jag: "va? har jag lektion?"
Diana: "ja.."
Jag: "hmm, nej, jag ska inte dit."
Diana: "haha, okay"
Jag: "fan också, jag kommer dö ;P"
Diana: "var inte så jävla negativ, tänk positivt!"
Jag: "fan också, jag kommer dö fort som fan!"
Diana: "Precis så!"

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0