ny vecka.

igår var jag med Jennifer på brandstationen som sagt, vi skulle vara duktiga spännisar, så körde utfall genom hela korridoren i källaren, sedan lite armträning och sånt..inte illa för att inte ha tränat på ett par veckor..men idag har jag träningsvärk BIG TIME. Blir att bege sig till Karlshamn för nattjobb lite senare också, Jennifer var ju sjuk när hennes praktikvän jobbade natten, och hon vill inte vara ensam och övergiven så jag lovade att ställa upp inatt. Herrejissus vad snäll jag är egentligen! Och detta trots hennes hotelser att våldta mig i en garderob..eller också var det jag som skulle lura in henne där och sen släcka lampan? Haha xD
Så ge oss nu något larm inatt, trafikolycka, brand i byggnad..vad som helst utom automatlarm som ger mig totalflipp.

Puss och snuttegull och allt det där slofsiga!
<33

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0