önsketanke.


I tisdags var jag och Diana inne i Telia-affären i stan för att hon skulle kolla på ny mobil, och vi kom båda två överrens om att hade SE W595 inte varit så hutlöst dyr att köpa obunden så hade vi båda två slagit till på studs, och efter att ha gått och dregglat efter den blåa läckerbiten så kommer jag hem idag så har pappa beställt nya telefoner till hela familjen (med tre's familjerbjudande) och gissa vad för någon jag har fått? Jag har flyt peeps. Dock kommer jag behålla mitt gamla nummer också, och min gamla telefon där jag har gratis sms, annars kommer mina räkningar inte vara att leka med.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0