riv&klös

jag ahr ett rivsvår som jag inte vet hur det kommt dit.
vi har varit på spökrunda, jag robin jennifer lina och andreas. hahahaha. fast vi hittade inte spölkhuset ;) sedan åt vi mcdonalds istället, och lina hade fina strumpor ;D och så gav vi robins hans present..! den är mycket mycket fin! och sedan var jag och robin på statoil och köpte batterier, fst det blev fel först så vi fick gå in igen byta! haha. vi är bäst ;D
och jag vet att jag inte kan stava. orkar fasen bara inte rätta alla stavfel. haha. det är mycket jobbigt att gå tillbaka och ändra nämligen ;)
lat jag är.
haha. /pusshej <3

och jag vill inte jobba på måndag!!! och medan jag ändå håller på så tar vi och ger ett stort jävla AJ (som in i helvete)!


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0