Robin och mins fina dag!

kanonbra dag, på alla plan! förutom att vi inte hade någon jävla Historia imorse..jag och Sofia gick till stan en runda..och Sofia hade finaste kommentaren: "han ser typ ut som honom, fast mindre hår och knubbigare!" fy satan vad jag skrattade. haha, asså det är inte ofta man hör det! sedan dissade jag Jennifer när hon ringde på mig mobil..sorry babe, var absolut inte meningen ;) på fredag ska vi dricka vin och välta kor..att jag sedan ska jobba på lördag hör inte hit, jag börjar inte förräns 10.30..
sedan Robins fina kommentar precis innan vi började idag: jag: "vad är klockan?" Robin: "kvart över tolv.." jag: "Kvart över TVÅ?" Robin: "då hade jag varit tvungen att kuka mig!" jag: "VA?" Robin:"Asså jag menar skynda mig..fan det blev fel!"
sedan blev jag mycket inspanad och Robin blev avundsjuk ;D mwhaha! men du vet Robin, han spanade in mig bara för att jag är din kompis och han tycker att du är porrig!
Robin skulle leka duktig och ta venprov på mig när vi inte hade något att göra, han glömmer att släppa stasen och ta bort provröret vilket medverkar till ett mindre blodblad. ska bara tala om att jag fick ett helt, fint provrör fyllt med blod, och det gick snabbt och smärtfritt och jag fick BERÖM. Det ni! Hahaha ;) Fick även sluta tjugo minuter tidigare, och det var perfekt, hann med en tidigare buss, istället för att få vänta en halvtimme, nice =)
Sedan errorade sig blodtrycksapparaten..och sedan visade det sig att Robin hade undertryck på över 80..frågan är om den stämmer eller om den bara var allmänt fucked up?
ikväll blir det iväg med mamma och träna skydd, sedan jobba kvällen imorgon, mellan 14 och 22, gillar kvällar bättre än morgnar, mysigare, och sedan är jag mer vaken då..jag jobbade kanske två eller tre morgnar på ambulansen, ska tala om att jag inte minns ett piss av vad som hände förräns efter tio-elva tiden..det känns ju väldigt tryggt och säkert...likadant när jag jobbade morgonen förra veckan, jag minns för attsicken inte ens vilken dag det var.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0