små smaskigheter från min mobil!

nu bjuder jag på lite smaskigheter från min telefon.
det kanske är sista gången. vem vet. kanske inte.

njut så länge det varar.

1. Ta fram mobilen.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till 5 och skriv första meningen i sms:et på första frågan.
4. Gör samma på varje fråga, alltså du går ner 5 sms till varje fråga...


Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen?
"Jag bara undrade."

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Tyckte du inte killen på bm var porrig?"

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?

"Klart du kan."

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

"Sex is good, sex is fine."

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Nej, hon ska va på ambulansen då :) puss"

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
"Ska vi dricka oboy sen ;) ?"

Vad skulle du göra om din pappa räckte fuck you till dig?
"Ska vi ta halv 5?"

Hur ser din dag ut då det är helg?
"Ja, när kan du?"

Vad tänker du på innan du går och lägger dig?
"Tjo, hur går det? puss"

Vad är det första du tänker på när du vaknar?
"Japp det kan vi fan göra ;)"

Vad stod det på kärleksbrevet du fick igår?
"Hallo babe ;) ."

Vad skulle du säga till din pojkvän/flickvän när ni sitter på bio?
"Ja självklart."

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0