smartjag.

Jag passar perfekt under namnet klantskalle, smartskaft och ärthjärna. Idag gjorde jag det igen. Pappa tjatar alltid om att när man har bakluckan öppen på v70'n så måste (med STARK betoning på MÅSTE) man alltid släcka lampan i taket på bilen genom att trycka på någon knapp..jag hade ute Smilla ikväll och gick slingan i skogen och låter under tiden bakluckan vara öppen och har såklart ingen tanke på att fibbla med den jäsikens knappen. inte förräns jag kommer tillbaka efter en halvtimme ungefär så kommer jag på att det kanske inte var det allra smartaste draget.
detta resulterade i några få, men långa sekunder innan jag startat bilen och kunnat inse att jag inte lyckats döda batteriet den här gången heller.
ibland så har man en sjuhelvetes jävla tur helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Han som är med i Idol. 16 år, blont ruffsigt hår, sjunger bra :)

2008-10-26 @ 08:29:47
URL: http://modebella.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar: TACK :D Ordet smartskaft är oerhört användbart tkr jag :P I alla lägen^^

2008-10-26 @ 09:18:57
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0