tjenis ;P

ska bara upplysa om att jag just nu färgar håret. again. andra gången på två veckor. men jag är INTE som Diana, hon ska bli blond, från mörkt rött/svart. Hon färgade det tre gånger igår, idag köpte hon två nya omgångar, så jag vet ju hur hon ska tillbringa sin kväll.

för övrigt har det varit kalasdag, Historia A på morgonen, läraren tyckte filmen var apdålig, så han åt mazarin sedan försvann han. Vi var däremot duktiga, kollade klart på filmen (ett avsnitt iallafall) sedan drog vi därifrån vid tio, jag och Sofia hade mysig dejt på Christin's inne i stan, drack kaffe och sedan hittade jag massa uppgifter som skulle göras under praktiken..jag och Sofia försökte göra ambulansuppgiften på egen hand, dock tror jag inte den blev så bra. Haha. Men vi hade kuuul ;)
Sedan hade jag dubbelkörlektion, gick kanonbra det med! spanade in lite snygga byggjobbare också..haha ;) och sedan mötte jag upp Diana, så blev en kaffe till, sedan en runda på stan och massa skvaller, hon skulle till stallet vid tre, så då mötte jag Robin istället, så tog vi oss med en runda på stan och lekte lite, sedan tog jag bussen hem vid fyra, och nu sitter jag här och latmånsar mig.
Nu ska jag ta väck (bort? haha. min och Cornelias eviga diskussion) färgen.

Gulligull <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0