torsdag.

Jobbade först mellan 06.45 och 15.00 idag, sedan träffade jag Jennifer på akuten, och pratade lite med henne och ssk-studenten som var där..*grr* het var han ;) haha.
sedan kom Andreas så körde vi en sväng i stan, han och Jennifer och jag, nu ikväll har jag och Tiina vart ute på 2-timmarspromenad och sedan har jag kollat på Andra Avenyn ;P
imon är jag leeedig, men ska in till stan vid nio och träffa Diana, sedan har jag körlektion vid tolv, och efter det ska jag och Tiina ut och gå igen, och framåt kvällen blir det att träffa Robin, Andreas och Jennifer, blir väl film och lite sånt, fest kanske?
sedan blir det jobb resten av helgen..lördag kväll och söndag dag som sagt.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0