första dagen..

Började som sagt på ortopeden idag, och ja..det är ju verkligen inte ambulansen, men nog är det trevligt alltid! Så nu ska jag slänga pessimisten åt sidan, så är det bara glada varianter igen! Jobbade med käraste Robin idag med, heela eftermiddagen, och jisses så skojs vi hade. Sedan spanade jag in en panterrumpa som tydligen är där och ränner hela dagarna, sedan träffade jag Jennifer på akuten när jag hade slutat, vi lekte sötnosiga lekar och bredde mackor, sedan blandade jag äppeljuice. Malin kan!
Men som sagt, jag och Robin hade skoj. Men han kommer få stå ut med mitt gnällande i fyra veckor nu.
Kört till Kristianstad nu ikväll med, med pappa. Hämtade mormor och morfar vid tåget, dom hade varit någonstans.
Imorgon är det skola, sedan jobba kvällen, 14 till 21.
Puss.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0