Fredag

Igår hände mycket, skola till 09.20, sedan var jag, Jennifer och Robin på stan och fikade, sedan åkte vi tre till Ronneby och hälsade på Andreas som pluggar där på BTH, umgicks med dom till halv fem typ, och jag blev lite uppraggad...sen följde Robin med mig till sjukhuset där jag träffade min handledare, hon verkar kanonbra! efter det åt vi McDonalds, och sedan träffade jag Magnus ett par timmar på kvällen. Då gjorde jag även det jobbigaste någonsin..men just nu känns det rätt, och jag tillåter mig att känna den där sorgsna känslan en stund nu, men ikväll är det powerpower igen, för då ska jag träna röven av mig, och sen ska jag smiska Jennifer och killarna i bowling!
Nu ska jag fortsätta sminka mig..
ciao!

Kommentarer
Postat av: Bella

ja, det var jätteskönt :)

2008-09-05 @ 16:35:22
URL: http://modebella.blogg.se/
Postat av: Frida



Ja det är en hel del, har ju precis börjat men det är redan en massa.. :P Fast det ska gå det med!

2008-09-05 @ 19:42:27
URL: http://aphotographofyou.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0