godmorgon!

såg precis på tidpunkten för mitt förra blogginlägg, jag kom hem för 10 timmar sedan, nu ska jag iväg igen om tjugo minuter! är det inte någon som sagt att man måste sova tio timmar per natt för kunna fungera? eller också har jag fel ;P
jaja, nu har jag ätit frukost iallafall, och satt på mig dubbla lager tröjor..Diana som var i Ronneby förra veckan sa att det var kallt som f*n, så bättre att vara förberedd ;)
sedan var jag så himla smart igår, och sa att det var ju ingen mening att sminka sig och så idag, man kommer ju ändå bli skitig..men ja, det var då det. Jag kom på andra tankar när jag såg mig i spegeln kvart i sex imorse, så jag glömde bort den idén direkt.

Idag är det som sagt katastrofövning i Ronneby, en bussolycka är det som ska spelas, och vi är åtta markörer från klassen som ska med, sedan övriga från folkhögskola och röda korset berättade en av ambulanskillarna för mig igår. Tidsplanen är iallafall att vi ska vara där vid 8-tiden, och klara vid tre-tiden i eftermiddag, då ska jag till körskolan någon timme, och sedan ta halv sex-tåget till Sölvesborg och möta Frida så ska vi gå och simma!
Imorgon jobbar jag sedan kvällen, bytte med Sandra, så ska hon jobba dag för mig nästa vecka, så imorgon blir det körskolan ett par timmar på förmiddagen, sedan jobb mellan 14 och 21.

oj, nu fick jag lite bråttom..haha..
Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: :D

8-10 timmars sömn ska man ha!!!

2008-09-17 @ 19:20:23

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0