Godmorgon!

Jag vaknade, gick upp och duschade, torkade håret och sen kollade jag på klockan..klockan var tre! Jaha, inte mycket mer att göra än att gå och lägga sig igen och sova ett par timmar till. Nu sitter jag här iallafall, i rätt tid och är färdig..sminket är på plats, håret är plattat och jag har till och med kläder på mig.
Haha.
Som sagt, skola till 09.20 eller något sånt, sedan har jag INGEN ANING om vad som händer, plugg? Ronneby med Jennifer, Robin och Andreas? Åka hem? Gå på stan?
Möjligheterna är många..
Puss och smeeek.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoho oj går kvickt till praktiken som vanligt.. ;P Lycka till med din praktik då :)

2008-09-04 @ 19:56:24
URL: http://aphotographofyou.blogg.se/
Postat av: Bella

okej , vad kul :)

2008-09-04 @ 21:06:37
URL: http://modebella.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0