Godmorgon+lista!

Hur och vart vill du bo i framtiden: New York för ett tag, sedan i Sverige..men vart i Sverige vet jag inte.
Brukar du komma i tid: Om jag vill.
Har du bra kondition: Tillräckligt.
Hur lång är du: 164 cm.
Hur känner du dig just nu: Trött.
Kan du laga mat: Ja.
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar på omvårdnadsprogrammet, tar studenten till våren.
Vad har du på dig: Tights från Gina Tricot, Klänning/Tunika från MQ.
Vilket är ditt senaste inköp: Liza Marklund boken "Nobels Testamente! och Ben&Jerry's glass igår.
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice eller O'boy.
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Ja.
Är du morgonpigg: Inte så överdrivet.
Stjärntecken: Skorpion.
Alkoholhaltig favoritdricka: Smirnoff Ice, vitt vin och Xider-Pineapple/Citrus.
Vilka språk kan du prata: Svenska och Engelska.
När fikade du senast: I fredags.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte låta mig få min vilja igenom. Haha^^
Jag får ont i magen: En gång i månaden.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha ja det är sjukt tråkigt att rensa!

2008-09-01 @ 08:25:02
URL: http://evelinas.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0