Hahaha!

Mia, du som har kommenterat två inlägg nu, sluta upp med det. Jag godkänner ändå inte dina töntiga kommentarer.
Men du är såå söt som lägger ner din tid på att läsa min blogg och verkligen leta fel. Suck.

..

Godmorgon iallafall! Snart dags för skolan, redovisning i sjukvård och samhälle, sedan ska jag och Jennifer ner till körskolan ett tag, och sen ska jag möta upp Frida, ska iväg och sola och simma lite idag hade vi tänkt oss =)
Puss..<3

förresten, jag lyckades vara 3 poäng från godkänt på SvenskaB provet igår.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hur kan du säga att det är svårt att hitta fakta för historia.När du har en levande historiebok samt en levande svenskaexpert som morfar!!!

2008-09-10 @ 10:29:47

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0