heemma.

kom just hem typ, hunnit slänga i mig lite mat, nu ska jag ut med hunden, sedan blir det lite plugg, men tror jag låter körteorin vara ikväll, ska till körskolan imorgon istället och göra lite tester på datorn, så ikväll blir det förberedelse för projektarbetet istället.
Men först: hundrunda.

Men ja, dagen? kanon kanon KANON! Så mycket som jag lärde mig idag har jag inte lärt mig på tre år på gymnasiet. mwhaha. Det mest fula var att jag slutade halv sju nu ikväll, två minuter i halv sju lämnade jag över min sökare till Sandra eftersom dom skulle ta över dygnsbilen, två sekunder senare går ett prio 1 larm..då gick jag hem ;D

pusshej <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0