Hej.

Slutade vid sju imorse, och då var det hemma och sova, välbehövligt! Blev några turer till Karlskrona inatt, men snälla och trevliga människor var det jag jobbade med, och sedan satt vi och snaskade godis och popcorn mellan varven, och knarkade kaffe så nog gick det med! Men jag fick inte se Top Model..några skulle tvunget kolla på Idol, så då var jag snäll och gav med mig, (efter att ha gömt fjärrkontrollen och misslyckats med mina sno-försök) men inte fasen kollade dom mera då ;P haha.
Sov till halv ett, då stack jag och mamma iväg och handlade, sedan övningskörde jag lite med pappa och nu ska jag träffa Tiina vid sju och ut och gå!
Imorgon är det dags för sista passet på ambulansen..tråkigt, för känner väl inte så värst mycket för att gå på avdelning nu i fyra veckor, men överlever säkert det också! Robin, Sandra och Johanna finns ju där med =)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0