Hemma nu.

Kommit hem nu, slutade vid tre, då gick jag och Diana och Robin ner på stan, blev först en runda i affären, slutade med ett puder från Lindex, True Match..har aldrig testat det, får väl se hur det är, och en stor, mysig vit kofta från Vero Moda, och slutligen en sjal från Glitter. Sedan blev det en såklart en fika också =)
Ikväll ska jag plugga trafik, om jag orkar..haha, är så tråkigt. Men har körlektion imorgon, och sedan tänkte jag även be att få koden till datorerna så ska jag plugga lite där efter skolan..känns som att det börjar bli dags nu. Ångest ångest. Men när man väl har körkotet så kommer det att vara värt det!
Äsch, nu ska jag se vad mamma har gjort för mat idag ;P
pusshej <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0