Hemma..

AAAAJ, har mensvärk som faaan! haha ;)
Varit hemma ett tag nu, kom väl hem vid halv två typ..men "råkade" somna då. Haha.
Nu har jag ätit en macka, var jättehungrig, och mamma och pappa är iväg och tränar hundarna..när dom kommer hem så ska vi beställa pizza tror jag. hehe. blir lugnt ikväll, superskönt, faktiskt! ska nog plugga lite teori med tror jag.
Skolan slutade tolv, eller "slutade" hade ju egentligen Djurkunskap, men orkade inte dra dit..haha, så jag och Jennifer gick till Black Magic, och så försökte hon boka tid för son tattoo..men dom sa att hon kunde komma på drop in tid, sedan tog jag bussen hem och så ;P mötte Becka vid bussarna, hon hade inte heller pallat till Djurkunskapen (A) ("I den här klassen pluggar vi inte mycket!" eller vad var det läraren sa..? haha) så vi stod och pratade lite om körningen och så, och lite allmänt snällhetssnack som vanligt ;)
Förresten, jag skrev om mitt svenska B prov idag, 21 poäng av 27! Fy faan vad bra jag är =D
Neh nu måste jag ut med hunden ;P
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Bella

Japp :)

2008-09-12 @ 17:31:40
URL: http://modebella.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0