I skolan.

Sitter i skolbiblioteket som alltid känns det som...skriver fortfarande på det där grupparbetet som ska redovisas på fredag. Men Jennifer är sjuk idag, så jag och Robin sitter här aldelles ensamma. Hahaha ;P
Sen har vi Naturkunskap A, skittråkigt...^^ sen lunch, men ska nog äta i stan då eller nåt, vill inte ha skolans äckliga mat idag. Efter lunchen har vi Svenska B, och sen projekttid, men eftersom Jennifer inte är här så ska jag och Robin in till stan istället, jag tänkte gå och sola tjugo minuter, och kan nog säkert få med mig honom =)
nej, nu ska jag läsa lite i min Liza Marklund-bok, är ändå nästan helt klar med arbetet.
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Eva

SE du till att göra skolarbetet ordentligt så får jag se till att städa en stund...

2008-09-01 @ 10:41:49

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0