jobbjobbjobb

Skola idag först, redovisade med Sofia, gick galant! Så nu är man klar med det =) sedan agerade jag mörkermodell för Sara och Maja i deras fotokurs..haha. Tur att jag såg ut som en emo idag då ;)
Vid elva-tiden gick jag och Robin och Sofia in till stan, Sofia skulle hem och jag och Robin skulle till sjukhuset. Först gick jag in på körskolan och bokade lite flera körtider, tre till tror jag att jag fick ihop..lite svårt med schema och sånt, men det löste sig! Sedan gick vi och åt McDonalds, eller Robin åt..jag åt kanske en halv cheeseburgare och två pommes eller så. Sedan skulle Robin börja jobba och jag gick till ambulansen för att få underskrift på schema-papperet, och det fick jag. Fick även massage, väldigt nice och trevligt =) tackartackar! Satt där och pratade en stund innan jag gick ner och jobbade mellan 14 och 21 ungefär, sedan stack jag och Sandra till McDonalds igen, sedan kom även Johanna så satt vi och pratade en stund, och nu kom jag precis hem. Ska sova snart, upp tidigt imorgon, katastrofövning ju!

Pussheeej!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0