Lördag

Har träffat Jennifer, Andreas och Robin idag, trevligt =) var ute och körde, och var och käkade och lite sånt. Gick en miniliten runda också. Verkligen miniliten.
Sedan berättade om jag om när jag gjorde bort mig igår..jisses vad pinsamt det kan bli ibland ;D haha. men rackarns rabarber vad skoj det va ;) skrattade fasen så jag trodde jag skulle avlida. vilket hade varit ganska passande att göra på den platsen med allt det folket runt omkring en, hade ju varit rätt stort chans att man överlevt då. nej men nu bara flummar jag. jäsikens med.

vart ute och kört bil idag med, till karlshamn bland annat, lite i stan där och så, och sedan i lilla olofström med.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0