min måndag.

Började 08.00 med att jag och Sandra möttes upp i sjukhusentrén, tänkte ta vägen genom akutintaget till ambulansstationen..men det kunde vi glömma när korridoren i kulverten var "stängd på grund av rivningsarbete" jomenvisst, vi fick gå ut och runt halva sjukhuset för att komma dit vi skulle, men det gick ju det med! Fick lite genomgång av chefen där, han visade oss runt och sedan fick vi skåp och kläder..och jisses vad snygga vi var i dom..allt är fixat iallafall, och imorgon ska jag stå och trilskas med reflexerna på min jacka..orkade inte med det idag. Dessutom har jag inga skor, alla för stora..men det kommer lösa sig det med, och så mycket bättre kommer det bli om man är positiv =) sådeså.
Sedan körde vi och kollade in stationerna i Sölvesborg och Olofström, små..men med trevlig personal, så det var kanon!
Slutade vi elva, då mötte jag upp Jennifer och Robin så gick vi och åt, och Becka kom även senare! vid ett-tiden gick jag till körskolan och satt och pluggade till halv fem..men bra gick det!
nu kom jag nyss hem, har precis ätit lite och ska ut med hunden snart...efter det ska jag fortsätta plugga, dock inte körteori, utan Historia A, skriva lite anteckningar till lektionen imorgon. Det är skitdåligt att vi måste ha individuella val under praktiken..menmen..det får väl gå :P

Kommentarer
Postat av: bea

Svar: Haha okej! :D <3 Gjort idag? :) Glöm inte att komma på några frågor till frågestunden.

2008-09-15 @ 18:27:27
URL: http://bloggbea.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0