onsdag...

Jaja, idag var det skola till 12, sedan gick jag till körskolan, gjorde en pärm och pluggade lite, sedan drog jag hem till Frida och så gick vi ut och Selma, då hittade vi en sjukt ful hund som vi stod och garvade åt, nästan lika ful som Magnus föräldrars grannars hund som ser ut som den har sprungit in i en vägg..jag och Jennifer skrattade så vi höll på att dö när vi såg den första gången. Ful som fan! hahaha, jaja, iallafall, sedan körde vi in till stan och solade och simmade, sjukt härligt! jag köpte även ett solkort, blir mycket billigare =) betalade bara 40 kronor idag för tjugo minuter, istället för 50 som vi betalade i måndags =) och sedan mötte jag upp pappa vid åtta-tiden och övningskörde hem.
kom hem vid halv nio ungefär, sedan dess har bara pluggat ännu mera teori..suck.
Imorgon har vi redovisning i sjukvård..fick aldrig göra det idag, sedan slutar vi 9.20, då ska jag till körskolan och plugga, göra någon/några pärmar..sedan hem och bara ta det luuugnt. ska nog ut och springa en runda också, eller träna på gymmet inne i stan. I'll see...
kyss <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0