onsdag.

Skolan idag mellan 8 och 12, dagen började med latinska ord på sjukvården, gick kanonbra =) sedan fick vi flera till nästa vecka...
på rasten satt vi som vanligt och drack o'boy..hela klassen som en enda stor familj ;) haha..eller vad var det vi sa?
Samhällen..bara fem minuter försent idag! Ganska så nice. Haha. Vi pratade om demokrati och sånt, och vi var väldigt seriösa allesammans (A)
fick tio minuter mitt i att gå och äta på också, träffade Frida i matsalen men hann bara prata snabbt.
Slutade vid tolv och då mötte jag upp Diana i stan, så gick vi och fikade, sedan kollade vi i affärer och så..två par tights fick följa med mig hem idag.
Imorgon har vi lektion mellan 8 och 9.20, sedan egentligen något umgås-dag med ettorna och tvåorna, men det går en sjukdom just nu så...*lalala*
jag ska in till körskolan iallafall, göra någon pärm hade jag tänkt, och sedan gå en runda på stan, kanske upp till Robin J och hämta jackan som jag glömde när vi var där på fest i Juni. Trodde nästan jag lyckats glömma den på Companiet när jag och Sandra blev pissed off på den fula tjockis-vakten, men så vart ju icke fallet fick jag reda på i fredags! sedan klockan tre ska jag träffa min handledare på sjukhuset och hämta schema och sånt, sedan ska jag umgås med Magnus på kvällen, film och kramkalas eller nåt antar jag.
Nu måste jag tyvärr plugga lite.
Puss <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0