plugg plugg..

Antar väl att nästan hela sveriges befolkning just nu sitter och kollar på Idol, jag gör det inte. Jag har precis gjort klart ett avsnitt i teoriboken..mörkerkörning, och två körkortstest på datorn. Suck, och imorgon blir det som sagt ett par timmar på körskolan. Sedan djurkunskapen på kvällen, ett kapitel som ska läsas och ett antal frågor som ska besvaras..Sedan blir det massa plugg i helgen, har redovisning på måndag, sedan ska projektarbetet börjas med lite, fördjupningsarbetet i social omsorg, Svenska B prov på tisdag och lilla Ingalills latin-grejer på onsdag.
Jag känner på mig att jag gnäller nu.
Praktik om två veckor iallafall, då lugnar väl det mesta ner sig får man hoppas.
Nej, nu ska återgå till körkortsboken för en stund.

Pusshej <3

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0