skoldagen.

Historia A först, jag och Sofia satt vid op-salarna och drack O'boy hela förmiddagen nästa, skrev på något som läraren kallade "Min historia", ska lämnas in nästa vecka. Hyffsat chillig lektion, och det tackar vi inte nej till =) Hann även ringa praktikplatserna, ambulanskillen pratade fort som fan och verkade jättelycklig..haha, jag trodde att han satt aldelles ensam i ett rum utan att få prata med någon och sedan RINGER det och han bli överlyyycklig. Sofia trodde lite på det efter att hon också snackat med honom ;P
Sedan på lunchen hade jag körlektion..körde med min vanliga lärare och det gick superbra! men jag glömde be om data-koden..smart jag är.
Social omsorg hade vi ingen..läraren är sjukskriver och har inte satt in vikarie, så vi hade svenska B då istället, så fick sluta vid tre istället för fyra, ganska så nice (A) *härmar ICA-reklamen*
Nu är jag hemma..åkte hem direkt idag, första dagen sedan vi började, två veckor sedan imorgon..ganska så nice det med ;);) hahaha.
Ska snart äta nu..håller på att värma en Felix paj i ugnen, våran micro är ju lite sönder..ska äta den med tonfisk, ja inte micron då ;P
..men vem vet, det hade kanske vart gott?
Sedan ska jag plugga...^^
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv : joho det är det ju pluss att vi fick sticka inn en tensticka i magen på den genom munnen :;P o sen öppna o se vad dom hade i baken :P!

2008-09-02 @ 16:57:02
URL: http://pannas.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0